SEURAKUNTA

SINUA VARTEN

mihin-uskomme

AVAINSEURAKUNTA

Tervetuloa Avainseurakunnan kotisivuille! Avainseurakunta on Raumalla toimiva kristillinen helluntaiseurakunta. Tilamme ovat vesitorninmäen juurella, osoitteessa Savenvalajankatu 3.

Seurakuntamme muodostuu taustoiltaan erilaisista, ihan tavallisista ihmisistä, joita yhdistää usko Jeesukseen. Haluamme olla seurakunta, johon kaikenlaisten ihmisten on helppo tulla taustasta tai ajatuksista riippumatta. Saat tulla sellaisena kuin olet – epäillen tai uskoen. Jeesus kutsui kaikki luokseen jättämättä ketään ulkopuolelle ja näin mekin haluamme toimia.

Haluamme olla seurakunta sinua varten. Unelmanamme on, että seurakunta saisi olla koti ja sen ihmiset kuin perhe, jonka kesken saisi vallita aito rakkaus sekä ilojen ja surujen jakaminen.

Seurakuntana painotamme ihmisen henkilökohtaista uskoa ja suhdetta Jumalaan tapojen tai ulkoisten asioiden sijaan. Opetuksemme perustuu Raamattuun ja Suomen Helluntaiherätyksen uskon pääkohtiin.

stick-twist-bread

TULE MUKAAN

Olet sydämellisesti tervetullut kaikkiin tilaisuuksiimme. Tilaisuutemme ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Lisää infoa tulevista tilaisuuksista löydät otsikoiden ’toiminta’ ja ’kalenteri’ alta. Lisäksi voit ottaa yhteyttä työntekijöihimme otsikon ’yhteystiedot’ kautta.

jumalanpalvelukset

PÄÄTAPAHTUMAT

SAVENVALAJANKATU 3, RAUMA

++
jp_aamu_colorful_3

AAMUJUMALANPALVELUS

Klo: 11:00
Puhujana: Marko Halttunen
Olet tervetullut tilaisuuteemme!

Aamujumalanpalvelus joka sunnuntai (paitsi kuukauden 1. sunnuntai).
Tilaisuudessa vaihtuva puhuja ja musiikkia.
Aamujumalanpalvelus on avoin kaikenikäisille!
Lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa JumisKidseissä.
Lisäksi salin takaosassa on lapsille oma leikkihuone.

jp_ilta_colorful_3

Tällä viikolla ei Iltajumalanpalvelusta!
Katso tarkemmat ohjelmatiedot kalenterista.
Tervetuloa tilaisuuksiimme!

Ehtoollisjumalanpalvelus on kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina ja avoin kaikenikäisille, lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa JumisKidseissä.

kids-action-night

Lasse Schultz
Hallituksen puheenjohtaja
Puh: 044 455 7301